4 Şubat 2018 Pazar

Mutfakta Böcek Gördüğün Yere Bakıp Durma Hastalığı


Bende mevcut olduğundan bugün iyice emin olduğum hastalık. 1 - 2 kere mutfağın duvarında, aşaa yukarı aynı yerde, aynı tipte bir böcek görmüştüm. Bugün fark ettim ki bazen, bulaşık makinesini boşaltırken veya tezgahı sildikten sonra ani bir hareketle kafamı çevirip duvarın o noktasına bakıyorum. Mutfakta böcek gördükten sonra kıyıya köşeye köpük püskürtmüş, birkaç yere böcek yemi tarzındaki şeylerden koymuştum, o yüzden mi bilmiyorum, epeyce zamandır o böcek modelinin o duvarda göründüğü yok aslında. Mutfağın başka bir yerinde de görmedim kendisini.



















Fakat bilinçaltımda oralarda olduğu ve "Hazır kadın bu tarafa bakmıyorken şuradan kornişe doğru tırmanayım bari" diye düşünerek yürüyüşe başlayabileceği yönünde bir paranoya oluşmuş demek ki. Hayvana "Benim arkamda da gözlerim var, haberin olsun" veya "Bu tarafa baktığıma bakma, birdenbire dönebilirim ve seni görürsem ya üstüne köpük sıkar, ya elektrik süpürgesine çekerim, ona göre ayağını denk al" mesajı vermek istiyor gibiyim.

Acaba mesajları aldı da ondan mı görünmüyor? Evimde beyni vızır vızır çalışan zeki böcekler dolaşıyor olabilir mi? Bir ara yastığımda gördüğüm yeşil böcek ile bu tanışıyorlar mı? Yeşil olan ben kendisini pencereden silkeledikten sonra öldüyse intikamını almak isteyen arkadaşları benim eve dadanmış olabilirler mi? Nereye saklanmış olabilirler peki?

Şimdi aklıma ne geldi bir de, duvarın orasına o kadar odaklanıyorum ki böcek o anda üstümde yürüyüşe çıksa farkına varmam. Yoksa bana bir oyun mu oynuyor? Birkaç kere aynı yerde görünerek bütün dikkatimi oraya çekmesi bilinçli bir hareket mi? Ben salak salak boş duvara bakarken o buzdolabına, hatta Migros mağazasından 2 gün önce aldığım ve henüz tadına bakmadığım Muratbey Naturena Herban markalı fesleğenli, çörekotlu ve domatesli tam yağlı taze dilimli peynir paketinin içine girmiş olabilir mi?

Olamaz. Nereden biliyorum, pakete şimdi baktım, sapasağlam duruyor. Açmamıştım gerçi ama belki bir ambalaj hatası, bir yerinde bir delik falan...neyse, yok öyle bir şey. Fakat içine böcek girmiş mi diye çıkarmadım dolaptan, o kadar da değil. İsmini doğru yazmak için aldım elime. Tadına baktıktan sonra onun hakkında da bir yazı yazarım belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder