19 Aralık 2017 Salı

Tweetstorm (Tweet Fırtınası)


Kullanıcılara dizi halinde 1'den fazla tweet atma olanağı veren yeni Twitter özelliği. Şu anda bu özellik hakkında bir makale yazıyorum, az sonra onu da yayınlıycam. Tweetstorm ( Tweet fırtınası) olarak anılan bu özelliği beğendim.



















Bu özellik sayesinde neler yapabilirsiniz, mesela benim gibi, diyelim ki web sitenizin dekorasyon kategorisinden seçtiğiniz 3 - 4 farklı makaleyi veya görseli (Daha fazla olabilir mi bilmiyorum, onu denemedim ama 4 taneye kadar oldu) bir tweet dizisi halinde sunabilirsiniz. Aynı konudaki 3 - 4 farklı haber bir arada yayınlanabilir mesela. Herkes bu özellikten Twitter kullanma tarzına ve amacına göre farklı şekillerde faydalanabilir.

Tweet fırtınası özelliğinin kullanımı basit, her zamanki gibi bir tweet oluşturuyorsunuz, sonra, bu tweet kutusunun altında beliren (+) işaretine tıklayıp 1 tane daha, sonra, hala limitiniz varsa 1 tane daha...sonra da bu tweet dizisini bir kerede yayınlıyorsunuz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder