20 Mayıs 2017 Cumartesi

Deniz Duru, Toprak Kuru, Son Sözüm I Love You


Heybeliada sahillerinden yükselen bir aşk feryadı. 12 - 13 - 14 Mayıs tarihlerinde Heybeliada Anadolu Lisesi yararına düzenlenen bir kermese katılmıştım, orada gördüm, bir banka yazılmıştı. Deniz duru, toprak kuru, son sözüm I love you. Konu olarak yazmayı düşündüm, kızımdan fotoğrafını çekmesini istedim. Ben çekemezdim, çünkü telefonum bozulmuştu. Ne çektim o telefondan ben be! Neyse, konu o değil.



















Şimdi oturdum yazıyorum ve yazmaya odaklandığım için aklıma bu sözlerle ilgili bir sürü şey geliyor. Şu gibi mesela:

*Gidiciyim ben. Ömrümün son dakikalarında denizin böyle duru ve toprağın böyle kuru olması beni çok hislendirdi. Hayata I love you diyerek veda etmek istiyorum.

*I love you dilimizde seni seviyorum demektir. Ve bu cümleyi denizin kuru, toprağın duru olduğu saatlerde söyleyip bir yandan da civardaki bir ağaca yeşil bir kurdele bağlarsan bütün dileklerin kabul olurmuş. Ondan sonra bir daha konuşmayacaksın ama, bunların son sözlerin olması gerekiyor. Tek laf edersen anlaşma bozulur. Bunu kopyala ve Facebook'daki 8 arkadaşına yolla. Onlar da 8'er arkadaşlarına yollasınlar. Böyle böyle zincirimiz büyüsün. Desteğin için teşekkür ederim.

*Denizin bu kadar duru ve toprağın bu kadar kuru olması bana son sözlerimin ne olabileceğini düşündürdü. I love you nasıl olur sence, son söz olarak beni açar mı?

*Deniz bu kadar duru, toprak bu kadar kuru iken son olarak önemle belirtmek istiyorum, I love you.

*Deniz duru, toprak kuru ifadesini kafiyeli bir şekilde en güzel tamamlayan ifade hangisidir:

  a) Sana denize toprak atma demedim mi şeyini şey ettiğimin çocuğu

  b) Daha 3 - 5 saniye olduydu çağıralı, ne çabuk geldi teyzemin ruhu

  c) En sevdiğim renktir ekru

  d) Son sözüm I love you

  e) Kızılcıklar oldu mu, selelere doldu mu?

  f) Bu ne biçim bir soru?

Doğru cevap: d şıkkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder