5 Mart 2017 Pazar

Köşedeki Fıstıkçıoğlu Baklava Dükkanının Kapanması

Konu olarak yazmak için galiba 1 aydan fazla zamandır beklediğim durum. Öz Gaziantepli Mehmet Usta ustalığıyla hazırlanan (Herhalde. De mi? Tabelada öyle yazdığına göre.) Fıstıkçıoğlu Baklavaları bana bunu yapmamalılardı. Demek iş bekledikleri gibi olmadı veya başka bir şey, mecbur kaldılar, n'apsınlar.



















Bir süre belki tadilat falan yapılıyordur diye umutla bekledim. Eskisi kadar tatlı yememeye dikkat ederim ama evin 2 dakika ilerisindeki o dükkan şahane baklava ve diğer tatlı çeşitleri ile benim için adeta cennetten bir köşeydi. Arada bir gidip biraz tatlı alıyordum, bazen tek kendim için, bazen bir arkadaşla yeriz diye. Ne güzel oluyordu. İnsanın içini baymayan, midesini bulandırmayan ne güzel tatlılar vardı orada, oof of! ='(

Bir gün erken bir saatte kapalı görünce hafif kıllandım ama hemen kondurmadım. Günlerce, oradan her geçişimde bir baktım, hatta bazen baya yaklaşıp baktım. Durum hiç iç açıcı değildi, görünüm bir tadilata işaret etmiyordu.

Camlarda "Bundan sonra şu adresteyiz" tarzı bir yazı da görmedim ki görseydim altına "Gideceğin yere beni de götür, götür de istersen çukurda yatır." falan yazardım herhalde.

Geçen bün aynı yerde çay evi gibi bir şey açıldığını görünce bir damlacık umudum hepten söndü. Ne diyeyim, yeni kiracıya, kiracı mı bilmiyorum gerçi de, hayırlı işler olsun.

Neyse ki Safranbolu Zariftat lokumları var, onlar da olmasa ben neyle teselli olurdum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder